24 juni 2014

Jump - en layout för Scrap-Perra

Idag ska ni få se en layout som jag gjort för Scrap-Perra. Den syntes i bloggen förra veckan.
Jag gillade verkligen att jobba med dessa färger!


Som bakgrundspapper valde jag ett helt underbart papper, Seeing Stripes
från Heidi Swapp. Baksidan av pappret ser du också, det är det som är svart-vit-randigt.
Det rosa pappret kommer från American Crafts och heter Cartwheels.
På bakgrundspappret har jag stänkt med svart och vit mist från Studio Calico (Mr Hueys).
Jag tycker att den misten har kraftig pigmentering och täcker bra.


Som dekoration har jag använt blommor från Prima.
I mitten på blommorna sitter självhäftande epoxy dots som jag fäst på svart cardstock.


Jag har också använt en rolig svart pratbubbla från Crate Papers/American Crafts.
samt en diecut som föreställer en sjua. Den kommer från Heidi Swapps serie Favorite Things.


Inga kommentarer: