19 juni 2014

Minne från Tom Tits

Det här är en layout som jag gjort för Hobbyworld där jag fått den stora äran att gästdesigna under maj och juni!
Jag använde underbart prickiga papper från Echo Park.


Bakom det vita cardtstocket sitter ett svart cardstock, det blir en effektfull ram tycker jag!
Jag gjorde egna snurr-blommor av orange cardstock.
Tillsammans med blommorna sitter det några blad som är utstansade med en Sizzix-die.


Jag gillar verkligen de här epoxy-stjärnorna! Och tänk vad bra de matchade!
Jag delade upp titeln, och använde två olika bokstavsstickers.
De stora kommer från ett stickers-ark från Basic Grey-serien Carte Postale,
och de små heter Mini Alpha stickers och kommer också från Basic Grey.


Jag använde några stickers från Basic Grey-serien Carte Postale,
de passade bra ihop med de prickiga Echo Park-papprena.


För övrigt kan jag varmt rekommendera Tom Tits i Södertälje söder om Stockholm. 
Det är jätteskoj för barn och vuxna i nästan alla åldrar!


Inga kommentarer: