18 maj 2014

En layout om bröllopsdagen - för Hobbyworld

Idag är det min och Lasse bröllopsdag! Den tolfte i ordningen.
Vad passar väl bättre då än att visa upp en layout med ett foto från den stora dagen?!
Jag har gjort denna layout för Hobbyworld där jag gäst-designar under maj och juni.


Mönsterpapprena kommer från ett läckert paper pad från Marianne Design.
Vackert mönstrade papper i krämvitt och svart.

Bakgrunden fixade jag genom att använda en stencil med chevronmönster 
ihop med svart Distressdyna.
Jag stänkte också med mist (Tattered Angels Olive Vine) och stämplade lite.


Min fotomatta skapade jag med hjälp av svart cardstock och en Spellbinder-die.
Jag rev bitar från två olika vackert mönstrade papper och placerade bakom fotot.


Några söta blommor och de där coola metalldekorationerna som heter
Junkyard Findings och kommer från Prima.
Blommorna är förresten också från Prima!


Inga kommentarer: