9 januari 2013

Min skiss hos SWE Scrapbook!

Igår publicerades en av mina skisser i SWE Scrapbooks blogg!
Vill man inspireras av den, så kan man sen skicka in en bild av sitt alster till SWE så har man stor chans att visas upp i bloggen! ;-) Läs allt om detta HÄR! Där kan du också se finfina tolkningar gjorda av några andra i SWE-teamet!


Så här blev min egen tolkning av skissen:


Och jag hoppas att ni inte har tröttnat på att jag just nu bara använder papprena från serien The Good Life från Fancy Pants! För jag har INTE tröttnat!! De är underbara!! Älskar färgerna och de grafiska mönstrena!

Chipboard-stjärnorna kommer från Pink Paislee. Jag har färgat in dem med svart fluid chalk.

 


5 kommentarer:

Ingba sa...

Härlig skiss och snygg tolkning. Vilket underbart, lite pillemariskt foto och stjärnorna är så fina, såna vill jag ha. Stencilen du undrar över är en från Prima som det också är kugghjul på och jag har använt svamp som jag duttat i distressdyna.
kram

Malin/malwa sa...

Kan man tröttna på fina papper? ;) Gillar både skissen o layouten du gjort efter den!

Hanna-Marie sa...

Gud va tuff å häftig din tolkning av skisseb blev. Supersnyggt å grabbigt!

Stephi sa...

du e så grym, så tuff

Emma sa...

Wow, så häftig!! Och snygg skiss, måste komma igång och surfa runt lite för att få inspiration och komma igång ordentligt igen, efter min koma ;)