18 januari 2013

Favorithunden!

Min mamma köpte förra året lilla söta Stella! En glad Cavalier King Charles spaniel. Hon fyller snart ett år och är iallafall min favorithund!
Det fina fotot på denna layout har mamma tagit. Jag tyckte det var som gjort för att scrappa det!
Så här blev layouten, som var ett dt-uppdrag för Kristinas Scrapbooking:


Papprena jag använt finns hos Kristinas. Det är BoBunny och Reprint.
Även de flesta dekorationerna finns att köpa där, körbärsblommorna, snöret och dessa små söta rhinestones!

Fjärilarna har jag skurit ut med min Silhouette Cameo, en suverän maskin som är min stora favorit!

1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Trots så mycket höstfärger är den inte "dyster" - om du förstår vad jag menar. :) Och jag blir himla sugen på en Silhouette när jag ser fjärilarna...