11 januari 2013

Helt enligt skissen hoppas jag!

Ja, häromdagen visade jag här i bloggen upp en layout som jag gjort då jag inspirerades av en skiss i en utmaning på Svensk Scrapbooking. Jag berättade dock att jag när layouten var klar insåg att den inte var det minsta lik skissen! HÄR hittar ni det inlägget!

Nu har jag dock gjort en ny layout efter den coola skissen, så nu är jag med och tävlar.
Skissen ser ut så här:


Och min layout ser ut sisåhär!


Moln och fjärilar är utskurna med min Silhouette Cameo.


Bokstäverna i titeln är dels små ministickers från Cosmo Cricket
samt de större vita thickersen från American Crafts.



Visst var det väl ändå ganska likt? ;-)
Jag ritade strecken med hjälp av en linjal, och använde sen inga mönstrade papper alls, utan bara dekorationer och lite cardstock som fotomattor. Clean and simple!




4 kommentarer:

Jonna sa...

Jättefin!

Stephi sa...

sketa snygg

Emma sa...

Så "enkel" men så snygg!!

Tone-Lill sa...

En utrolig bra LO ble dette. Liker den "clean and simple"
designet du har laget her, rett og slett kult!