4 november 2010

Min Hipstamatic i USA

Jag tog med min iphone till Salt Lake. Såg till att stänga av data-roamingen så att jag slipper en sån där maffig telefonräkning på 100.000!
Däremot kunde jag ju använda min favvo-app Hipstamatic! Fotade som en tok!
Kolla vad jag fångade på bild:
Så här står det på övergångsställena

Pumpor i halloween-tid

Hotellet vi bodde på i Salt Lake

Här är vi i New York, på självaste Broadway!

Jellybeans är ett måste när man är i Staterna

Vacker vy över Lower Manhattan från Empire State Building

New Yorks tunnelbana

Tunnelbanevagn i New York

Brandpost

Pumpkin pie. Den var sisådär... Smakade lite pepparkakskrydda...

Den här brownien var desto godare! Avnjöts tillsammans med en kopp
cranberry-blood orange tea på ett café på Main Street i Park City

Note that!

1 kommentar:

Birgitta Malmstedt sa...

Oj, så snygga bilder! Kan man ta sådana bilder med vanlig kamera?
PS jag har ÄNTLIGEN fått in mitt webbalbum som bildspel på min blogg!!!