21 november 2010

Härligt grönt med Glitz Design!

I förrgår visade jag två layouter i Scrapgalen-bloggen.
Det är layouter med härligt gröna nyanser, och det mesta kommer från Glitz, men också några saker från Pink Paislee och Canvas Home Basics!
Först ut denna knallgröna sak:

En smaskig muffins jag köpte på ett café på Legoland när jag och sötnosarna var där i september. Ett foto på muffinsen var värd att scrappas tycker jag! ;-)
Det härligt gröna pappret heter Hoopla Cake, och det är Glitz som gör det.
Titeln är skriven med American Crafts thickers plus små-bokstäver från Cosmo Cricket.

Söt stickers, också från Glitz.
Blommorna och borden är Pink Paislee Artisan borders.
Jag har färgat dem lite med svart stämpeldyna.

Söt rub-on med blommor och girlanger. Glitz gör den!


Här kommer en layout med ett foto av mig och Lasse. Det andra fotot föreställer Café Milano som vi var och åt på i september, dagen före min födelsedag!
En bra tradition, istället för att köpa presenter till varandra bjuder vi på restaurang!
Pappret i botten heter Hoopla Pipework.
Det söta pappret med tårtan på heter Hoopla Paper Layers.

Kork i ett helt 12x12 ark köper du också hos Scrapgalen! Det är Canvas Home Basics som gör dem!
De supersöta små, små knapparna tillverkas av You Do!

Från "månads-kort" har jag klippt EAN-koden för september!
Korten köper du i en förpackning som heter Whatnots, Glitz gör dem!

En jättefin stämpel med noter kommer från Glitz den med!

Inga kommentarer: