25 september 2017

Ett kort med foamiran-blommor

Äntligen måndag igen! För att fira det tänkte jag visa det här kortet som jag gjorde på scrapträffen i Ludvika för några veckor sen.


De här pappren från Primas serie Love Clippings är sååååå underbara!
Kolla de här kopparglänsande detaljerna! Wow!


Blommorna har jag stansat ut ur det roliga materialet foamiran
Det är som ett tunt, böjligt skumgummimaterial. 
Jag har bara färgat in dem, men man kan hålla dem mot ett strykjärn 
för att de ska "dra ihop sig" och det gör kronbladen skålade. 
Det ger en jätteläcker effekt, och man kan bygga blommor 
som ser nästintill naturtrogna ut.


I mitten på den stora blomman sitter en vacker glasbit från Finnabair/Prima.
I de andra sitter det brads som ser ut som skruvar. De tiggde jag till mig
av snälla Anna Busk som var min bordskamrat på Ludvika-träffen.


2 kommentarer:

Ann-Marie aka Jozebelle sa...

Det där kort gillar jag massor, det är liksom inte för mycket av dekorationer utan pappret syns med, fina detaljer!

osma sa...

Hej allihopa,
Jag heter Herr, Rugare Sim. Jag bor i Holland och jag är en lycklig man idag? och jag sa till mig själv att alla långivare som räddar mig och min familj från vår dåliga situation, jag kommer att hänvisa alla personer som letar efter lån till honom, han gav mig lycka till min och min familj, jag var i behov av ett lån på € 300.000,00 för att starta mitt liv hela tiden när jag är en ensamstående far med 2 barn träffade jag denna ärliga och Allah fruktade man lån långivare som hjälper mig med ett lån på € 300.000,00, han är en Allah fruktade man, om du är i behov av lån och du kommer att betala tillbaka lånet, vänligen kontakta honom berätta för honom att (Herr, Rugare Sim) hänvisar dig till honom. Kontakta Mr, Mohamed Careen via e-post: (arabloanfirmserves@gmail.com)


LÅN Ansökningsinformation FORM
Förnamn......
Mellannamn.....
2) Kön: .........
3) Lånebelopp som behövs: .........
4) Lånetid: .........
5) Land: .........
6) Hemadress: .........
7) Mobilnummer: .........
8) E-postadress ..........
9) Månadsinkomst: .....................
10) Yrke: ...........................
11) Vilken webbplats gjorde du här om .....................
Tack och hälsningar.
E-post arabloanfirmserves@gmail.com