18 september 2017

En receptask, mått och tutorial-video

För en dryg månad sen knåpade jag ihop en receptlåda. Det var ett uppdrag för BoBunny, och jag skulle också göra en tutorial-video. Så jag riggade upp kameran ovanför matbordet och började filma när jag skapade receptlådan.


Jag kan stolt berätta att jag klippte och redigerade filmen helt själv.
Jag behövde bara lite instruktioner av mina söner för att komma igång.
Filmen är redigerad i imovie för MAC.
Kika gärna på den, och se sen måtten på bild längre ner här i blogginlägget.
Spara och/eller skriv ut och spara!


Pappren jag använt kommer från BoBunnys nya serie Family Recipes.
Så här ser asken ut:
 
 Och så här ser den ut inuti:

Jag gjorde indexkort för att dela upp recepten lite.



Här har jag skrivit ner måtten jag använt, och de är i inch. En inch är 2,54 cm.
Du kan såklart göra asken så stor eller liten du vill.


Inga kommentarer: