19 september 2017

En liten ask till en liten bebis

Äntligen fick jag fatt på en iphone-ask till som jag kunde dekorera! :-)
Han som gav den till mig är en arbetskompis som just blivit pappa. Så jag gjorde en ask med bebis-tema, och gav den tillbaka till honom!


Jag har använt papper och dekorationer från Crate Papers serie Little You.
Några papper ur serien finns kvar hos Cili In Papers.


Papprena är så söta, och matchar bra ihop med varandra.
Jag använde Bazzill cardstock i två olika nyanser för att ge lite kontrast.


I serien finns också ett stort ark med underbara chipboard-dekorationer.


Stjärnor är ett återkommande tema:



Ovanpå asken sitter en söt doily som jag stansat ut med en BoBunny-die.
På den sitter två av de fina chipboard-dekorationerna som hör till serien.


Inga kommentarer: