16 september 2011

Mera presenter, och ett kort!

Jag lovade ju att visa några fler presenter jag fick på födelsedagen... Här kommer de! Men först ut ett underbart kort som jag fick av min Facebook- och scrapkompis Anette! Så roligt att få ett kort i brevlådan! Tack Anette! Kika gärna in i hennes blogg och se ännu fler av hennes kort!


Och så fick jag en ipad!! Tack pappa! Åh så mycket kul vi kommer ha med den här lilla leksaken!


Pontus ville ju inte vara sämre än lillebror, och cyklade även han till Hemköp och köpte min FAVORIT-chokladkaka!
Kåsan har han själv gjort i träslöjden!! Tack sötnos!


Lasse kom hem från jobbet på eftermiddagen och överräckte en fantastisk bukett, och nerstucket i den var en strut med Åre-chokladpraliner! Dessvärre med kort datum, så dom var vi ju tvungna att vräka i oss på en gång!



Inga kommentarer: