28 mars 2011

Nytt för idag!

Här kommer två riktiga färgklickar! Två layouter jag gjorde till utmaningen till scrapträffen jag var på i helgen. Träffen arrangerades av Stockholm city scrap och var som vanligt belägen i en stor ljus lokal i Fältöversten. Jag har varit med flera gånger förut, och det är alltid lika roligt!
Jag brukar få mycket scrappat, och dessutom ha tid att prata med kompisarna och att insupa inspiration!

Utmaningen lät så här: Scrappa om en egenskap hos dig själv, det ska gå i färgerna gult plus antingen rött eller rosa. Du får bara ha med ett ord på layouten!

Jag vann inte, men jag är ändå jätteglad för dessa två! Det fick mig att våga scrappa i dessa färger, och jag är jättenöjd, framförallt med den översta som jag tycker blev himla rolig!



Denna gång hade tre butiker fått plats i lokalen och sålde av sitt fina utbud! Jag shoppade lite, det var ju trots allt en del jag behövde! ;-)
Dessa tre var det, och jag kan varmt rekommendera dem!
Om du klickar på bannern så skickas du vidare till butikens hemsida!





1 kommentar:

Jeanette Nyström sa...

wow, 6 kort på en LO!!! Såå läckert både foton och färger. Det skulle jag vilja testa. Vilken storlek hade du på fotona? ID-kortstorlek?

Kram
Jeanette