14 mars 2011

Mera Eskimo Kisses

Kommer ni ihåg min layout som jag visade här d. 5 mars, gjord av papper från Basic Greys härliga serie Eskimo Kisses? Scrolla ner och kolla en bit ner i bloggen!
Idag visar jag ytterligare två layouter gjorda med papper och dekosar från den serien.
De är helt olika i färgställningarna, men papprena kommer som sagt från samma serie.
Först ut ett foto från i julas.


Jag har sprayat mitt vita cardstock med glimmer mist från Tattered Angels.
Blomma och bling från Prima.
Titeln är skriven med favorit-thickers från American Crafts och små mini market stickers från October Afternoon.

......................................................................

Här kommer en layout i blå-lila färgställning. Underbart söta mönster på dessa papper, tycker ni inte?


Här har jag använt chipboard-bokstäver som hör till Eskimo Kisses, visst är de läckra!?
Under titeln sitter en overlay som också är från senna serie.
Jag fick inte till någon vettig text, jag tycker fotona får tala för sig själv!


Inga kommentarer: