10 februari 2011

För 17 år sen...

....vet ni vad som hände då?
Jo, jag och Lasse träffades! Det var den 3 februari 1994 på ett dansställe.
Och nu en massa år senare har vi ett fantastiskt liv! Två underbara, busiga, härliga, söta och smarta grabbar, ett fint hus och roliga jobb!

Bröllopet stod 2002 på Hennickehammars herrgård i Filipstad. En härlig dag!
Här ska ni få se en layout jag gjort med ett foto från den dagen. Jag har använt papper och dekorationer från Echo Parks nya serie Be Mine.


Glittriga brads och vitt stänk av Chalkboard mist

Söt blomma. Vit akrylfärg runt cirklarna.

Våra initialer!

Söta stickers med kloka ord!

Allt material hittar du hos Scrapgalen.

3 kommentarer:

Anette sa...

Meeeeeeeen en sån fin LO! :)


Kram
Anette

Ulrika aka LillBlomman sa...

Fin, fin vännen! Du var vacker som en saga! Maken och jag firar 15 årig bröllisdag i år! Känns stort på ngt sätt:) Och 19 år tillsammans, shit jag måste ju vara gammal! Kram!

Pernilla sa...

Vilken läcker layout! Eftersom jag tycker du är så duktig så har du en award att hämta hos mig :)

Pernillas pysselblogg