5 februari 2010

Vad gör man??

Ja, vad gör man om man vill ha fler besökare på sin blogg?? Det vore ju skoj om man nådde något fler än mellan 5 och 10 pers per dygn... Jag är jätteglad att just du är här, men visst vore det skojsigt om det blev fler!
Pappa är en trogen gäst, och jag tror att ni andra är några scrapvänner, och sen en eller annan som bara råkar dyka in...
Vad gör man? Måste man börja skriva om sitt liv som latte-morsa, skriva om sex, eller bara vara gift med en kändis, och sen se till att skvallertidningarna skriver om en??
Tror ni att det räcker om jag skriver ordet sex och polis och tuttar i samma mening?? Kommer det hit folk och läser min blogg då? Låt oss testa... Nu står besöksräknaren på 8 besökare, kanske rasslar det till, och det blir massor!

Nä, vad säger ni? Vad behövs? Lite blogg-candy? En skiss att scrappa efter per vecka? Ännu fler foton och lay-outer... Suck, jag vet inte...
Kanske kan jag faktiskt tänka mig att nöja mig med de besökare jag har, det verkar vara ett troget gäng iallafall!!
Jag sänder er en stoooor cyber-kram, så hörs vi senare i helgen!

3 kommentarer:

~ Sophia ~ sa...

Ahhh, vad jag skarattade när jag läste din mening med sex, polis och tuttar!
Det skall var du till att hitta på sånt ; )

Men nää, jag har annars inget toppenknep för att locka fler läsare till bloggen. Kanske det är så att många är rätt "lata" och kikar in på samma ställen gång efter gång...
Ett blogcandy brukar göra susen dock!

Ha det bäst vännen1
KRAM! Sophia

UlrikaT sa...

Ja vad gör man.. Mitt tips är att skriva kommentarer, svara på kommentarer och vara med på tävlingar som tex finns på scrappedilla.no.
Men jag är väl egentligen inte rätt person att säga något för jag har absolut inte många besök i min blogg. Kanske man skulle ha en riktigt maffig bloggcandy? :)

Ulrika sa...

Tack tjejer för hjälpen! Har funderat på det där med blogg-candy, men inte kommit till skott... Kanske...
Ska ta till mig de andra tipsen. Jag vet att ni två är här då och då, och mina andra söta scrap-vänner plus pappsen. Jag kan egentligen nöja mig med det! Jag är ju ingen Linda Rosing, för hon har ju VERKLIGEN ett intressant liv... NOT!!!