3 februari 2010

Lite "nygammalt"!

Två lay-outer från den där högen med 16 lay-outer som blivit liggande... Sköööönt att jag tog tag i dem tillslut! Nederst syns en helt nygjord sak!
På den första lay-outen saknades egentligen bara texten. Och den knyckte jag lätt från en botanisk hemsida på Nätet. Blomman finns i min trädgård, och den blommar ju så vackert på sensommaren! ............................................................
Den här l-o:n saknade också bara texten. Men jag tryckte dit tre snöflinge-diecuts också, sen var jag nöjd!
.....................................................................
De här papprena är helt nyköpta hos Mians scrapodesign, en favoritbutik i Enköping som jag designar för! Har ni besökt hennes nya fräscha butik i Annelund (första avfarten i Enköping!) än?
Det är Prima som gör de fantastiskt läckra papprena. Jag har använt både fram- och baksida, och klippt och klistrat!
Titeln är skriven med American Crafts thickers, supersnygga!! Blomman är Reprint, och bladen har jag stansat ut med Cuttlebugen!

Inga kommentarer: