10 februari 2010

Publicerad!

Idag damp Filipstads tidning ner i brevlådan, som vanligt. Men döm om min förvåning när Lasse senare på kvällen upptäckte att där var TRE av mina fotografier med!! Ja, alltså, det var ju inte jättekonstigt eftersom jag mailat en bunt fotografier till dem med anledning av deras serie med "Läsarnas bästa vinterbilder".
Jag tog ju ett gäng foton när vi var i Filipstad i mellandagarna (i typ minus 25 grader). Jag fotade i RAW-format och det gick ju då att redigera fotona jättefint!

Den stora bilden är min, och den i mitten och den längst till höger! Sorry att jag inte kan visa hela tidningssidan, men scannern har ju en begränsad bädd, och den var inte lika stor som tidningen...

Jag är jättestolt!!

2 kommentarer:

~ Sophia ~ sa...

Härligt vännen1
Vad skoj at få se sina foton publiserade sådär!
Förstår att du känner dig stolt... och det med all rätta.

Ha det gott!
KRAM! Sophia

Caroline sa...

Å vad kul! Det är jättefina bilder, och så ser det ju snyggt ut med Foto:Ulrika Wandler också ;-)