19 mars 2017

Träningsschema för fotbollsspelare!

Hallå där!
Idag tänkte jag visa en grej jag gjort för BoBunny.
Jag fick i uppdrag att använda deras nya serie Game On! och att använda Pentarts Indoor Lasur Gel, alltså en lasyrgelé som man använder för saker som bara ska vara inomhus.
Jaha, det var bara att tänka till och komma på något vettigt att skapa! Hmm... Vettigt vet jag inte om det här blev, för när ska jag någonsin ha användning för ett träningsschema?! Jag är ju en latmask...


Det finns många roliga dekorationer i den här serien, och ska man
göra något som har idrottstema så är denna serie perfekt!


Bokstäverna är chipboard-thickers som jag målat ett lager lasyrgelé på.
Även stjärnorna är skapade med den lasyren.


Själva almanacksbladen skrev jag ut från Internet och fäste med en sån där klämma.
Då kan man sen byta när maj månad är här.


Inga kommentarer: