17 mars 2017

Kort till 60-åringen

Jag har en arbetskompis som också heter Ulrika. Hon är en flitig kund hos mig, och har beställt många kort genom åren. Jätteskoj! Jag blir så glad varje gång, och det är så roliga teman. Roligt att hon uppskattar mina skapelser!

Härom veckan beställde hon inte mindre än FYRA kort i ett svep! Tre födelsedagskort och ett bröllopskort. Idag tänkte jag visa det här, som är ett av grattis-korten. En Bettan som fyller 60 år.

Jag har använt underbara papper ur BoBunnys serie Ariya's Garden,
vilka läckra färger och mönster!

Blommorna är utstansade med BoBunnys dies. Suveräna!
Bladrankorna är en Sizzix-die som är en favorit här hemma hos mig. 
De två sirliga pappersbitarna bakom blommorna är utstansade med dies 
från Cheery Lynn.
 

Ariya's Garden hittar du hos Cili In Papers!


Inga kommentarer: