26 maj 2016

På stranden med Kaisercraft

Den här layouten har jag skapat för Cili In Papers. Den syntes i CIP-bloggen igår, och nu visar jag upp den här. Jag har jobbat med härliga papper och dekorationer från Kaisercrafts serie Coastal Escape.


Jag gillar verkligen dessa färger! Det påminner om strand, hav, 
sommar, kust och sånt som man blir lycklig av!
Fotona på layouten är tagna på Redondo beach i sydvästra Los Angeles för snart 3 år sen.
Jag använde en bit av det häftiga diecut-pappret i serien som ser ut som ett nät.
En bit av det hamnade bakom fotona.

Jag har också stänkt med mist på bakgrundspappret. 



I den här serien finns väldigt söta trädekorationer. De är träfärgade, men blir snabbt lite 
mörkbruna i kanten med fluid chalk.


Jag älskar de här Hydrangea-blommorna. Om de inte är i den färg man behöver 
kan man mista dem, eller färga in på annat sätt. 
Jag chalkade några bruna på kanterna, och några duschade jag med mist.


Allt material går att hitta hos Cili In Papers.

Inga kommentarer: