17 december 2014

Sizzix die Treat Bag Cover/Armoire

Ta en titt på den här jättefina dien från Sizzix! Den heter Treat Bag Cover/Armoire


Så här ser den tjocka skärplattan ut!
Det var jättelätt att lägga ut olika mönsterpapper på de olika formerna.
Finessen med dessa tjocka skärplattor från Sizzix är att man kan skära
i ganska tjockt papper, t.o.m. i tunnare chipboard!
Jag använde dock vanligt mönsterpapper denna gång.


Den blev så här fin:


Den kallas ju för treat bag cover. Tanken är alltså att man ska placera en 
påse eller förpackning med lite godis eller snacks inuti den.


Jag plockade ihop lite godis som jag hade hemma, och la det i en liten smal påse.
Jag gjorde också ett litet omslag till påsen.

Papprena jag använt kommer från Prima, visst är de underbara?!


1 kommentar:

Stephi sa...

In love är bara förnamnet!Jättesnyggt