20 november 2014

OTP för BoBunny - "Off The Page"

För en vecka sen syntes denna canvas-tavla hos BoBunny.
Jag fick i uppdrag att skapa något OTP som betyder off the page. Det innebär att det är något annat än en layout eller kort. T.ex. en canvas! :-)


Jag grundade med gesso.
När det torkat så använde jag två olika Glimmer sprays från BoBunny,
guld och brons.
Den bronsfärgade använde jag ihop med en av BoBunnys nya, smarta stencils.
Ni ser mönstret i övre högra hörnet och i nedre vänstra hörnet.


Guld-sprayen använde jag dels på själva canvasduken (sprayade och stänkte),
dels på pappret med fågelburen och på de vita blommorna!


På de mörkrosa blommorna har jag använd Glitter paste
också en ny, rolig produkt från BoBunny!

Alla papper kommer från BoBunnys serie Madeleine.


Inga kommentarer: