2 november 2014

Love this!

Den här layouten har jag gjort som ett DT-uppdrag för BoBunny.


Jag har använt stämplar från inte mindre än fem olika förpackningar med stämplar från BoBunny.
Jag använde dessutom bara en liten bit mönsterpapper för att ha som bakgrund till fotot.


Bakgrundsmönstret har jag gjort med hjälp av Glimmer spray från BoBunny.


Jag använde några av mina favorit-washitejper från BoBunny.
Jag har också gjort egna halvpärlor med hjälp av Pearlescents från samma märke!

Bild från: A Cherry On Top


2 kommentarer:

Anna Uhras sa...

Vilken otroligt snygg LO :) Tack för att du delar med dig och inspirerar!!!!
Kram Anna ps. försökte skriva min blogg som identitet men det gick inte, skriver den här istället :) urascrap.blogg.se välkommen :) ds

Chris_P sa...

Alltså detta är sååå snyggt!!