30 april 2014

Our Lil' Monster - minialbum för BoBunny

I mitt förra DT-kit från BoBunny (som typ vägde 5-6 kilo), fanns det ett minialbum ur serien Our Lil' Monster. Ett helt underbart album med läckert mönstrade sidor som det bara var att dekorera!
Så här blev mitt album:


Jag valde ut foton av Lukas och Pontus från 2004-2007.
Gulliga foton av dem som passade ihop med det färgglada temat!


Jag gjorde fotomattor till alla foton.
Jag valde ut två element som jag dekorerade albumet med genomgående,
stjärnor och cirklar.


Jag älskar verkligen att jobba med dessa papper! Så färgglatt!


Visst är det ena riktiga sötnosar på fotona?!




2 kommentarer:

Stephi sa...

men vilket helt underbart färgstarkt och sött album! Love it!!

Päivi sa...

Wow, läckert!!! Gillar färgstarkt så verkligen i min smak!!! Snyggt!

Trevlig valborg!