19 mars 2014

En riktigt tuff kille

Här kommer en layout som jag gjort för Scrap-Perra.
Jag fick ett antal jätteläckra papper från Studio Calico som jag jobbat med här.


Jag började med att smeta silverfärgad mist (Heidi Swapp)
på bakgrundspappret. Jag stänkte också med lite svart mist.


Jag har använt ett gäng dekorationer som alla finns hos Scrap-Perra.
T.ex. den fina "knappen", en så kallad flair button, samt 
den lilla klädnypan i trä från Crate Paper/American Crafts.


Den svarta bården gjorde jag genom att stansa 
med en liten stjärnstans i svart cardstock.
Några av de utstansade stjärnorna använde jag sen på andra ställen!


Här ovan ser man två fina trädekorationer som också finns hos Scrap-Perra.
De ingår i en förpackning med Wood Veneers.
Jag har klätt dem med små pappersbitar från det fina Studio Calico-pappret.

2 kommentarer:

Unknown sa...

What a great layout Ulrika. I so love your work!



PappersStorm sa...

Oj vad du är duktig! Du lyckas att ha med mycket på layouterna, utan att det ser rörigt ut. Det är inte det lättaste. Snyggt! :)