31 oktober 2013

Halloween!

Idag firas Halloween världen över. Även i Sverige trots att jag försöker kämpa emot... ;-)
Det är inte direkt min favorit-högtid, men ungarna gillar den!
De här bilderna tog jag (med mobilen) för ett par dagar sen då Lukas testade sin Dracula-dress som han ska ha på sig ikväll! Han och några kompisar ska gå och knacka dörr och tigga godis!


Läskig va'?!


Uppdatering:
Vi har haft besök i några dagar av en familj med två rara döttrar. 
Vi körde ett Halloween-genrep med dem på onsdags-kvällen och så här läskigt söta var dom då:

Paulina:

Amanda:

1 kommentar:

Stephi sa...

fasen va cool han e!
Kul att du vill vara med i min candy och tack för en beskrivning över hur du upplever mitt skapande. jag är tyvärr ej med i din candy då jag ej skapar så mycket i Halloweentema.
Kram