26 oktober 2013

BoBunny minialbum Autumn Song

När jag fick mitt första stoooora paket med produkter från BoBunny som jag skulle skapa med, fick jag ett minialbum från serien Autumn Song.
Ganska snabbt bestämde jag vad jag skulle fylla albumet med för foton. Foton från våra besök på Skansen!
Flera av dem passade fint ihop med färgerna i albumet trots att de inte är tagna på hösten utan mitt i sommaren!
Nu är albumet klart, och jag har visat upp det i BoBunny-bloggen. Dags alltså att visa er, kära läsare!

When I got my first HUGE package of material from BoBunny it included a Autumn Song Mini album.
Pretty soon I decided on what to do with the album. I wanted to make an album with pictures from our visits to the openair-museum situated in Stockholm, Sweden.
Several of the photos matched the colors in the album perfectly dispite the fact that they were not autumn photos. They were all taken in the middle of the summer!
Now my album is finished, and I have published it in the BoBunny blog. So now it's time to show it to you, my dear readers!


Visst är den fin den där vimpel-dekorationen på framsidan av albumet?!
Det syns kanske dåligt, men den är 3-dimensionell. Så snyggt!

Don't you think that the banner embellishment is nice?!
Maybe it's hard to see that it's 3D. So cute!



Det var så roligt att arbeta med det här albumet eftersom det var snabbt och lätt gjort! Sidorna i albumet har ju redan det mönstrade pappret tryckt på sig, så jag behövde bara trycka dit foton, fotomattor och lite dekorationer.
Vad tycker ni om de roliga fotona på Pontus och Lukas som sitter inuti ett stort plastägg?! Visst ser de väl ut som nykläckta kycklingar som är på väg ut ur ägget för att få sig en titt på världen?!

It was so fun to work with this album since it was so easy! The pages already have the patterns on them, you just have to add some photo mats, pictures and some embellishments.
What do you think of the funny pictures of my two sons inside the huge plastic egg on display?! Don't you think they look a bit like chickens crawling out of the egg and looking at the world for the first time?!

Här är några av djuren man kan se på Skansen. Hoppas du kan zooma in på bilderna, jag använde ju så små bilder i det här albumet...
På Skansen finns brunbjörn, lodjur och älgar (dessa lever naturligt i Sverige).

Here are some of the animals you can see at Skansen. Hope you can zoom in on these since I used so small pictures in this album, sorry! You can see brown bears, lynx and elks (all of them are natural wild animals of Sweden).


Är det inte för läckert med orange ihop med lite grönt?! Jovisst är det väldigt höstiga färger... Och jag använde sommarbilder i det här albumet, kanske lite tokigt!?
Lemurer hittar man på Skansen men de lever inte vilt i Sverige. De finns på den del av Skansen där alla tropiska djuren finns, Akvariet. Där finns krokodiler, ormar, babianer och pirayor m.m.

Don't you just love that orange together with some green?! Ok, I admit it's has a very "autumnish" feel to it... and I used summer pictures for this album! A bit crazy maybe!?
These animals, lemurs, you can find at Skansen but not in the wild. They are a part of a section at Skansen which includes some foreign animals such as crocodiles, snakes, baboons, piranhas etc.


Bli inte rädda nu bara! Här nedan ser ni en bild av Lukas som äts upp av en krokodil... men självklart är det inte på riktigt! Det är så typiskt Lukas! Han sa åt mig att ta en bild då han låg i munnen på krokodilen (som bara är av plast!). Hahahaa!

Please don't be scared now! There is a picture of my youngest son being eaten by a crocodile...but of course this is just a prank! This is so typical of my youngest who said "Hey mom, I have a brilliant idea! Take a picture of me in the mouth of this huge plastic crocodile"! LOL!


Tack för att ni tittade förbi!


2 kommentarer:

Kicki sa...

Wow vilket jobb! Men så fint det blev sen!!
:)

Kram Kicki

Elin Larsson sa...

Verkligen superfint album :)