3 februari 2013

Bidrag till skissutmaningen v. 5 hos Scrap-Perra

Igår var jag på scrapträff i Enköping hela dan!
Jag hängde med härliga kompisar, och fick massor av inspiration och fick en hel del gjort!
Bl.a. gjorde jag denna layout efter Helenes skiss hos Scrap-Perra denna vecka:


Skissen ser ut så här:


Som ni ser struntade jag i hjärtformen, och bytte ut den mot en söt rund doily!
Fotot föreställer Lasse då han var liten. Det är ett fint foto som hans föräldrar har hemma i bokhyllan. Jag har scannat in det och printat ut i ett mindre format!


Papprena kommer från My Minds Eye, likaså de vackra stora bradsen. Filthjärtat är från Panduro. Blommorna kommer från Prima, likaså den stora filt-rosen.

2 kommentarer:

Cilian sa...

Snygg LO, gillar färgerna och bakgrunden var läcker.

Mia KL sa...

Fin LO och det var kul att se dig igår. Kul att du fortsätter med att hitta inspiration från våra skisser.