26 oktober 2012

Knalligt orange och grönt - och lite vitt

Här kommer en layout jag skapat för SWE Scrapbook.
Färgtemat man skulle hålla sig till var detta:


Det röda blev kanske lite mer orange på min layout, så här blev det:


Jag har använt ett flertal produkter från butiken Sew Sweet som jag shoppade från för ett par månader sen.
Från dom kommer knapparna, det grön-vita chevronmönstrade bandet, påsen, filtblommorna och den söta bit papper med blommor och en fågel som sitter under den gröna blomman!
Pappret är ett slags visitkort som fanns med i leveransen.
Eftersom påsen var lite tillknycklad när jag fick den (i den låg några av dekorationerna jag beställde), så knycklade jag till den lite till!
Jag har stänkt och sprayat orange och grön mist på bakgrundspappret.



2 kommentarer:

Chris_P sa...

Åhhh så himla snyggt!! Du är verklgen en inspirationskälla och jag är så glad att jag hittat hit!

ha en bra helg!
kram Christina

Tanja sa...

Kanonsnygg. Mina färger!!!
Kram