22 juli 2012

En liftad layout för SWE Scrapbook

Igår visade vi på SWE Scrapbook upp våra tolkningar av duktiga Mahlins layout:


Det var många i teamet som ville tolka den, och du kan se allas fina layouter HÄR!
Om du själv blir inspirerad så finns all information du behöver för att kunna skicka in ett foto av ditt alster till SWE och kanske bli publicerad, och kanske vinna ett pris! Hoppa in och kika!

Så här blev min layout! Jag inspirerades av de glada färgerna och av polaroidramarna.
Jag hade precis köpt ett papper från Echo Park som var fullt av dylika ramar, så jag klippte helt enkelt ut några av dem, så här blev det:


Ett fin tygklädd chipboard-sol fick lite gul fluid chalk på sig. Molnen kantade jag med ljusblå fluid chalk. De kommer båda två från Studio Calico.


En bit "staket", några knappar och en bit washitejp som ser ut som ett blixtlås! Tänk vad man kan rota fram ur sina gömmor!


Inga kommentarer: