19 juli 2012

Efter en skiss på SWE-bloggen

Jag är ju en del av SWE Scrapbooks inspirationsteam, och mycket stolt och glad över det!
För några veckor sen knåpade jag ihop en layout som var min tolkning av kompisen Ullis (Lill-Blommans) skiss. I förrgår visades allas våra tolkningar av skissen i SWE-bloggen, och nu är det dags att visa upp den här!
Hoppa gärna in i bloggen och låt dig inspireras! Skapa gärna efter någon av skisserna eller varför inte i någon av teknikutmaningarna!

Så här ser Ullis skiss ut, söt va'?!
Och så här blev min layout! Inte så söt kanske, mer tuff! Men det passar mina tuffa killar som här precis har tagit körkort på Legoland!


Jag har använt underbara papper från Echo Park som heter Happy Days. En favorit! Blommorna är från Prima. Bläckstänken är gjorda med Liquitex Professional Acrylic Ink.

Inga kommentarer: