31 juli 2012

En ask bilar

Idag är sista dagen för inlämning av bidrag till Scrap-Perras sommartävling.
Jag har inte riktigt hunnit med ALLA deltävlingar (12 st.), men inte långt ifrån!
Här kommer mitt bidrag till deltävlingen där man skulle altra en ask.
Jag rotade fram en av ungarnas gamla leksaksbilar, och placerade den ovanpå asken som väl kanske kommer att innehålla Ahlgrens godisbilar en vacker dag!


Jag har använt färgglada papper från Echo Park. Bokstavsstickersena är thickers från American Crafts.



Kika gärna in i eftermiddag!
Då visar jag ytterligare ett bidrag till Scrap-Perras sommartävling. Ett kort som jag gjort med några av papprena jag också använt till asken här ovanför!

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Coolt! Och med sega bilar i blir den ju en perfekt present! Hoppas att du vinner många tävlingar;) Kram!

cissi sa...

Jättefin ask, jag har faktiskt hunnit med mitt sista bidrag idag men jag har ju bara gjort 6. Asken gav jag mig aldrig på så lycka till!

Serafin sa...

Wow, vilken läcker ask! Snyggt med bilen på den!