12 februari 2012

Vår Scrapgalen-tavla

Förra helgen var jag med några timmar på Scrapgalen-träffen. Det blev några timmar bara eftersom jag var sjuk, grymt ont i halsen och förmodligen lite feber...
Jag hann iallafall vara med och skapa en riktigt häftig tavla under dagen!
Så här var det: Petra hade tagit med sig två canvasdukar som hon gav till oss (hela designteamet var ju samlat på träffen!), med uppmaningen att dela upp oss i två grupper och skapa två tavlor som hon kan ha i butiken. Kul uppdrag!!

I min grupp samsades Mija, Ullis, Anna och jag. Vi var generösa med färg och decoupagelim! Jag blev jättenöjd med vår tavla även om jag inte kan ta åt mig värst mycket ära av varken idé till utseendet på tavlan eller framställandet. Jag var med och småduttade lite, men orkade inte så mycket. Jag blev dock jätteinspirerad av att se de andra tre köra på i full fart!!

Så här blev tavlan:










1 kommentar:

Aase sa...

Underbar tavla, gillar att man kan hitta små nya detaljer hela tiden.

Visst är det en fantastisk teknik att anävnda alla kunskaper i ett och samma projekt :) Jag har blivit enormt biten av kladdandet :)