28 februari 2012

Jag har fått en "award"!

I bloggvärlden delar vi ut awarder till varandra som ett tecken på uppskattning och uppmuntran!
Jag har fått två stycken inom kort, och tänker presentera den första idag!

Först ut var min söta scrap-kompis Marit som följt min blogg och ofta kommenterar mina inlägg på ett positivt sätt som gör mig jätteglad!!



Marits blogg hittar du HÄR! Kika gärna in dit på väg härifrån! Där finns mycket fint!

"Kraven" då man fått denna award är att dels länka tillbaka till den man fått den av - check!
Sen ska man själv välja ut fem stycken man tycker förtjänar denna award, och då lämna över den genom att kommentera i deras bloggar! - check!

Jag har valt ut följande fem:

Anna - min duktiga målande scrapkompis och dt-kompis från Scrapgalen! Hon tecknar fantastiskt snyggt och gör underbara layouter!
Annyt - en härlig blogg med massor av inspiration!
Fnyz - en tjej med en härlig stil som jag gillar!
Umenorskan - som har en unik stil, vitt med mycket färger och kontraster som ser väldigt fräscht ut!
Mija - som liksom Anna är en duktig målande scrapkompis från Scrapgalen som gör fantastiska layouter och har en konstnärlig ådra utöver det vanliga!


Stort tack Marit!! Jag känner mig hedrad!!!

2 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Tack sötaste Ulrika! Så glad jag blir;)

Kra, Mija

Hanna-Marie sa...

nejmen OJ jag hade ju missat att jag fått denna av dig! Tack vad glad jag blev att du gillar min stil :-)

kramar