22 februari 2012

Lindvallen

När vi var i Sälen senast var vi och åt på restaurangen i Experium i Lindvallen. Efter maten gick vi ut och kikade runt lite utomhus. Där bredvid ski lodgen stod en pampig julgran och den var jag ju tvungen att fotografera! Fotot har jag visat här tidigare, och nu har jag scrappat det!
Fotot ser ut så här:


Och så här blev layouten som jag gjorde med papper och dekorationer från underbara My Minds Eye!
De har släppt en rad nya serier nu till "våren", bl.a. Follow your heart - Be amazing som dessa papper kommer ifrån! Du shoppar dem hos Scrapgalen!


Visst är de läckra de där sexkanterna, hexagonerna?! Jag har figurklippt ut en bit och placerat bakom fotot.


Fina 3-dimensionella dekorationer hör till serien.


Jag stansade ut snöflingor med min mycket användbara stans. I mitten satte jag dit små halvpärlor som dekoration.

Så, välkommen in till Scrapgalen för att kika på tre hela serier från My Minds Eye!

Inga kommentarer: