20 oktober 2010

Jo, visst är det dags...

...att uppdatera bloggen!
Har inte haft så mycket tid senaste veckan, men nu så! En semesterdag mitt i veckan gör susen! Anledningen till det var ett utvecklingssamtal jag skulle gå på i skolan idag med Lukas. Men det blir ju lite tid till annat också!

Idag ska jag visa några av de saker jag gjorde på Scrapgalens kryssning jag var på i helgen!
Ytterligare några saker ska jag visa upp i Scrapgalen-bloggen framöver, så de får jag lugna mig med lite..

En fågelholk med produkter från Inkido.
Duktiga Mahlin Wiggur höll kurs och ledde oss igenom skapandet av denna!
Har ett foto till där man ser holken från en annan vinkel, men det fotot vill bara inte hamna rättvänt när jag laddar upp det!! Grr! För att ni ska slippa nackspärr, får ni fantisera själva hur den ser ut i övrigt...
..........................................................................

Här en layout som jag gjorde heeelt på egen hand! ;-))
En favvo-foto av Lukas-gubben och ett härligt papper från Prima! Titel-bokstäver från Panduro (födelsedagspresent från go'a dt-kompisar!), wellpapp-hjärta från Inkido, blommor Prima samt säckväv som snaaart kommer upp i Scrapgalens butik.

Snart så kommer det mera!!

2 kommentarer:

yes sa...

väntar...väntar.....på små tavlor :)

Ulrika sa...

Hihi! Du får vänta lite till... Ska visa dem i Scrapgalen-bloggen först, och det är ont om plats där närmaste tiden! Ett angenämt problem... ;-)
Men snart så!
Kram