29 oktober 2010

För några dollar...

Idag har jag och Marie shoppat loss ordentligt! Vi skäms nästan... men bara nästan!
Dollarn står ju så lågt, och många av sakerna vi köpt har vi fått till ett riktigt bra pris! Vi tog vår hyrbil och styrde kosan mot Orem som ligger söder om Salt Lake. Där finns ett shoppingcentrum som heter University Mall och där spenderade vi några timmar.
Jag fick besöka Archivers som är en helt enorm scrapbookingbutik. Jag var i himmelriket!! :-))
Shoppade för alldeles för mycket pengar, men fick med mig en hel del roliga och fina saker!
En snygg väska till sommaren, 10 dollar!

Hur många thickers behöver man? Faktiskt hur många som helst!! ;-)

Två härliga scrapbookingböcker, tjocka och fulla av inspiration!
Lite annorlunda flingor till grabbarna!

Inte illa! Snygga OCH praktiska stövlar till mig! Lite dyra kanske, men det sägs att Merrell är ett riktigt bra märke!

Cool tröja till Lukas samt några fingerboard till dem båda!

Imorrn bär det av till Park City! Over the mountains and far away!
Vi planerar att se lite av OS-byn och såklart all den vackra naturen. Vi hoppas kunna ta en linbana upp för något av bergen för att kunna se ännu lite mer!

Inga kommentarer: