25 november 2015

Kvällens meny är...

En av mina trognaste kunder när det kommer till att beställa kort är en kär arbetskamrat.
Hon kom till mig häromdagen och bad mig göra en speciell grej. Hon, hennes sambo och deras dotter med pojkvän kör ett alldeles eget "Halv åtta hos mig", men utan tv-kameror. De turas om att laga maten som då såklart ska vara en tre-rätters.
Hon tyckte att det skulle vara skoj att före middagen kunna presentera menyn på ett roligt sätt. Där kom jag in i bilden!
Jag skapade denna, som fick bli min social media assignment för BoBunny under november.


Jag har använt BoBunnys serie Provence.


Själva stommen vek jag ihop själv av två cardstock.


Jag tycker att klockan blev rätt kul... 
Den klippte jag ur ett av papprena i serien. Men den saknade visare. 
Dessa stämplade jag på med hjälp av några BoBunny-stämplar. 
Den visar strax före halv åtta... Och det är ju halv åtta middagen stratr! 
Precis som i TV-programmet. :-)


Baksidan:

Inga kommentarer: