21 oktober 2015

I rosa för Hobbyworlds oktober-utmaning

Här kommer mitt bidrag till Hobbyworlds utmaning den här månaden.
Temat är Rosa bandet då det är extra uppmärksammat i oktober.


 Jag skapade en knallrosa layout! Papprena kommer från Fancy Pants.


Jag började med att stänka med mist i svart, vitt och två olika rosa nyanser.

 


Jag har stämplat med flera olika stämplar från BoBunny och Panduro.
Bokstavsstickers från American Crafts.


Visst är väl en härlig fikastund något att scrappa om?!

4 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Så Ulrika och såååå snyggt!! Läckert med rosa bakgrund!

Tack för att du deltar i Hobbyworlds oktoberutmaning!

Kram;
Jeanette - Tettiz

Helén sa...

Du har gjort en väldigt läcker layout, härligt med en helt rosa bakgrund. Jag dricker fortfarande inte kaffe men det är kanske så man ska börja, med caffe latte :).

Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

Mvh/Helén

Malin ~ Lillpiga sa...

Härlig layout och snyggt med den rosa bakgrunden. Rätt vad det är så dricker du dubbel espresso och avskyr socker och mjölk i kaffet. ;)

Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

Kram Malin

Katja/MezzaNotte sa...

Bara så läcker med den rosa bakgrunden. Vem vet, snart dricker du riktigt kaffe med ;-)

Tack för att du deltar i Hobbyworlds oktoberutmaning!

Kram Katja/Mezzanotte