13 oktober 2015

Challenge - Scrap Around the World

Det var länge sedan jag gjorde en layout till en utmaning som jag hittat på nätet. Men nu så! Jag blev så otroligt inspirerad av denna fantastiska mood board hos Scrap Around the World, och ville verkligen göra nåt efter den!

Härligt att få kladda med lite färg! :-)
Så här blev min layout:

Jag har använt mist i klara färger från Dylusions.
Jag kladdade med misten som jag sprayat på en ihopknölad plastpåse,
och jag sög upp lite mist med en pipett och lät det rinna nerför pappret.
 

Dekorationerna har jag hittat lite här och var i min scraphörna.
 

Jag stänkte också med svart mist på layouten för lite kontrast med det vita och med färgen.
 
 

7 kommentarer:

Anna Uhras sa...

WOW!!!!!! UR LÄCKERT Ulrika!!! Gillar massor!!!! KRAM Anna :)

Heather McMahon sa...

Oh this is sooo clever! I love the patches of colour and the simple but clever design. Fabulous! Thanks for joining in with us at SATW.

K sa...

I love how you chose bold colors paired with a clean and simple design. Your layout is beautiful! Thanks for playing along with us at SATW.

Lilibleu sa...

Beautiful layout !! I love it !! Thank you for playing at SATW :)
Lydie Denis.

Tatiana Yemelyanenko sa...

Great idea! I love your LO. Thanks for playing with us at SATW!

langeatheart sa...

What a unique layout! Love the bold statement it makes! Great use of color! All the best from SATW! :)

Galachko sa...

Amazing layout! Interesting composition) Thanks for playing along at SATW.