25 augusti 2015

Twinchies - vad är det?

Jag fick nyligen lära mig en ny grej inom scrapbookingen. Twinchies!
Det är små kort som man gör en serie av och sen byter. Det är ungefär som med ATC - Artist Trading Cards, men dessa kort ska vara 2x2 inch stora. 1 inch är 2,54 cm.

Jag och några av tjejerna ur BoBunnys designteam har bestämt att vi ska byta twinchies med varandra, och jag har därför gjort två serier. Den första får ni se här i dag, och den andra kommer senare den här veckan!
Jag kommer göra fler, så håll utkik framöver!


Jag plockade fram min gamla favoritserie, Zip-A-Dee Doodle.


Jag använde BoBunnys blåa Glimmer mist på några av korten.
Några av dekorationerna fäste jag emd 3D-kuddar för att få lite effekt.


1 kommentar:

Maya sa...

Disse var utrolig fine!! Takk for inspirasjon!