17 mars 2015

Lukas prövar balansen på en snowboard

Den här layouten har jag gjort som ett projekt för BoBunny. De visade upp den på sin Facebook-sida och på Instagram för en dryg vecka sen.


Jag har jobbat med färgglada papper från den nya serien Forever Young.
Bakgrunden gjorde jag med hjälp av en av BoBunnys stickable stencils
Finessen med att de är stickable (självhäftande) är de passar bra att 
använda ihop med olika typer av medium såsom gesso, akrylfärg eller som här,
BoBunnys Glitter paste!
Stencilen ligger nämligen fast på underlaget, och det tränger inte in något under hålen.


Jag har också stänkt med BoBunnys rosa Glimmer spray på bakgrundspappret.


Detta är nog min favorit bland de kollektioner som BoBunny släppte nu i vår! 
Vilka coola färger och mönster!


Jag har använt en annan stickable stencil ihop med svart Distressdyna!
och två härligt rosa blommor fick också vara med!



Inga kommentarer: