5 juli 2014

Ett minialbum med resetema för Hobbyworld

Mitt allra sista uppdrag som gäst-designer hos Hobbyworld blev detta minialbum.
Temat är resa, och jag kommer fylla albumet med foton från min och Pontus resa till London 2006.


Minialbumet är gjort med samma teknik som jag lärde mig  på Frank Garcias kurs här i Sverige i maj.
Jag vill inte ge en alltför noggrann beskrivning hur man gör, 
av respekt för Frank Garcia och hans kurser där han lär ut detta.



Jag har använt papper från en jättefin serie som heter Carte Postale och kommer från Basic Grey.


Inuti albumet har jag gjort några extra sidor och flikar där man kan fästa foton 
eller kanske skriva lite journaling.




Prima har många roliga och fina dekorationer som jag använt i albumet.
Ni ser både pilarna, trä-kamerorna och metallknapparna.



Närbild på albumets framsida med alla fina stickers från Basic Grey!


Nu fattas bara fotona!

Inga kommentarer: