20 juni 2014

Kort till kära Jennie

Förra veckan fyllde en av mina kära vänner, Jennie, 40 år!
Helgen innan ordande hon med fest hemma hos sig, och jag var där! :-)
En mycket trevlig fest, god mat och vin i glasen! 
Av oss i "gänget" fick hon ett presentkort på en behandling på ett lokalt spa. Vi räknar med att följa med henne och också få någon sorts behandling. Kommer bli jätteskoj!
Jag gjorde såklart också ett kort som vi gav henne, så här ser det ut:


Jag har använt helt underbara papper från My Minds Eye!
Kortet blev nästan till av sig själv!


De söta blommorna är en blandning av olika sorter.
Den stora rosa fick jag i ett vinstpaket en gång då jag vann en utmaning.
De mönstrade låg i ett litet paket som jag och Ullis fick i present 
av kursledaren Frank Garcia vars kurs vi var på i maj!
Jag tror att det var för att vi mutade honom med en kasse godis! :-)


Den lilla fjärilen och bladen har jag stansat ut med Martha Stewart-stansar.
På några ställen har jag dekorerat med egengjorda halvpärlor 
som jag gjort med hjälp av en Paper Pen.
Det lilla hjärtat kommer från Studio Calico. Du hittar dem t.ex. hos Scrap-Perra.

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Underbart fint kort!