20 april 2014

Fint foto på Lukas

Lukas gillar då och då att bli fotograferad. Allra enklast att övertala honom till att bli fotad är när han köpt nåt nytt klädesplagg, eller när han är snygg i håret!
Här har jag fångat honom på ett foto där man riktigt ser hur cool han är!


Jag har använt de helt underbara papprena från Studio Calicos serie Printshop
Wow! Vilken färgkombination! 
Svart och vitt ihop med det gula och de olika blå nyanserna!


För att tona ner mönstret en aning så hade jag på vit gesso som jag förde på med en brayer.
Sen sprayade jag en svart mist med guldton på gesson då den torkat.
Jag smetade ut misten innan den torkat.
Misten kommer från Tattered Angels och heter Black Magic.
Den snygga kamera-stämpeln och texten "photo" är stämplar från Papirdesign.


Ni ser en bit svart måttband. Det kommer från IKEA! Vilket fynd!
Den söta filtdekorationen som ser ut som en kamera är svensktillverkad,
men jag kommer tyvärr inte ihåg vad företaget heter...


Dessa papper från Studio Calico finns att köpa hos Scrap-Perra!


1 kommentar:

Annemi sa...

Så fint... du är så duktig