16 oktober 2013

Höstigt - utmaning hos Porslinsblomman

Jag hittade en utmaning hos Porslinsblomman/Scrapwebb som jag gärna ville vara med i!
En snygg skiss som man ska följa, och så ska ens alster ha temat höst! Kika in i deras blogg så får ni se skissen.
Då plockade jag såklart fram mina fina Autumn Song-papper och -dekos! Det är BoBunny som gör dem, och de har verkligen höst-tema!


Anledningen till att det blev två bårder (uppe och nere) med det randiga pappret, var faktiskt för att mitt bakgrundspapper saknade en remsa längst ner som jag hade skurit bort och använt till något annat projekt! Jag fick helt enkelt fylla ut med en remsa från ett annat papper! Och för att balansera det hela så blev det en remsa av samma papper i ovankant också!
Nöden är uppfinningarnas moder, ni vet! ;-)


Läckra, matchande blommor som såklart också är från BoBunny!
Bakom (och nedanför) blommorna skymtar man en trinket, också den från BoBunny.
Den pappersbit som ligger ovanpå doilyn är faktiskt en bit från en förpackning.
Det var så vackert mönster på den, så jag kunde inte motstå!


Jag har stänkt med guldmist från Heidi Swapp.
Jag har också dekorerat med halvpärlor från -ja, du gissar rätt- BoBunny!!

2 kommentarer:

Juliana Michaels 17turtles sa...

What a great layout! Love the design!

Gabrielle Pollacco sa...

Such a beautiful page Ulrika! Beautiful rich colors! xo