9 april 2012

Veckans skiss

Jag hoppade på veckans utmaning hos Veckans Skiss!
En härlig skiss som ser ut så här:


Så här blev min tolkning:


Det blev minus några runda element i högerkanten, och plus några små dekorationer uppe till vänster!
Jag grundade med ett mörkgrått cardstock som jag stänkte ner med lite vit mist.
Papprena jag använt i övrigt plockade jag ur spillpappers-högen! Så härligt att få användning för dem! Hittade papper som passade bra ihop färgmässigt...


Från bården med blommor klippte jag loss en som jag placerade uppe till vänster


Den här snöflinge-stansen har jag haft stor användning för!



3 kommentarer:

Veckans Skiss sa...

Jättefin LO, gillar massor:-) Tack för ditt bidrag till VS..och kul att vi ses den 5-6e i STH! Jag skall också dit:-)

//Marja

Charlotte sa...

Det blev så fint med dekorationer oppe i venstre hjørne. God brug af skitsen. Tak for dit bidrag til VS.

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

Å vad snygg! Gillar din journaling - placering, typsnitt .. ja allt. Härligt jobbat! Tack för ditt bidrag till VS /J*