19 maj 2011

Bra med vänner!

Idag ska jag visa en layout som är ganska långt ifrån min vanliga stil!
Jag gjorde den på en kurs som duktiga Helena (med alias Willea) höll på Scrapgalens vårträff på Övergransgården i helgen som gick.
Helena scrappar gärna i en romantisk vintage-shabby chic-stil som är väldigt snygg!
jag fick massor av bra råd och tips så att jag kan fortsätta skapa i den här stilen när andan faller på! ...och det gör den ibland ju!



Layouten handlar om hur härligt (och viktigt) det är med vänner. Jag är lycklig som har många bra och snälla vänner! Både genom jobbet, och genom t.ex. scrapbookingen! Eller hur Cilla och Ullis!? ;-)

Kika i det här inlägget så får du se fler layouter gjorda med samma kit från kursen! Vi var 25 stycken på kursen, så det blev många layouter! :-)
Materialet kommer till största delen från BoBunny förresten. Serien med de vackra papprena och dekosarna heter Gabrielle. Du shoppar det hos Scrapgalen!

Tack Helena för en härligt inspirerande kurs, underbart!!

1 kommentar:

Jeanette Nyström sa...

Läcker LO! Såå härliga färger, turkost och brunt är alltid snyggt ihop.

/Jeanette (Jeany)