17 april 2011

På Lalandia

När jag och grabbarna var i Billund i höstas besökte vi såklart Legoland. Men vi fick också tillfälle att njuta en dag på det storslagna äventyrsbadet Aquadome på anläggningen Lalandia!
Många roliga saker, och några läskiga också! Jag pratar om den skräckfyllda färden som vi tre gjorde i den allra största vattenrutschkanan Tornadon. Vi kände inte till hur den såg ut, och blev allihop överraskade när rutschen plötsligt stupade rakt ner i en enorm "trumma" som man åkte genom! Jag skrek, och ungarna jublade först! Jag förstår fortfarande inte HUR I HIMMELENS NAMN jag gick med på att åka EN GÅNG TILL! Den gången hamnade Pontus med ryggen mot "stupet", så då blev han också ganska rädd. Slutåkt efter det!

En layout blev det iallafall med ett foto från badet.

Visst är de tuffa, de nya thickersen från American Crafts?! Bandet är från Fancy Pants, pappret är från My Minds Eye.

Inga kommentarer: